loading...

seo

بازدید : 109
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 16:31

شاخصه های درمانگاه معتبر

معمولا یک مرکز پزشکی باید دارای امکاناتی بسیار عالی باشد تا بیماران بتوانند در مدت زمانی که در آن حضور دارند آرامش لازمه را دارا باشد. لازم به ذکر است که معمولا مراکز پزشکی به دنبال جذب بیشتر و بهتر بیمار می باشند اما خیلی از آن ها راه های رسیدن به این مقوله و هدف را نمی دانند و آگاهی لازمه در مورد این مسئله را ندارند که چه مراحلی باید طی شود. بهترین و موثر ترین روش برای این که بتوان تعداد بیماران را زیاد و جذب آن ها را بالا برد و یا اینکه بیماران قبلی را حفظ نمود این است که شرایط بیمار در مرکز پزشکی کاملا درک شود و خود را جای بیمار بگذارید و تمامی تجربیاتی که بیمار داشته است را در مطب در نظر بگیرید. مسلما بیمار ها قبل از اینکه بخواهند با پزشک خود ملاقاتی داشته باشند با آن مرکز پزشک مواجه می شوند بنابراین این بسیار اهمیت دارد که مطب پزشک از شرایطی برخوردار باشد که تجربیات بسیار مطلوب و خوبی را در ذهن بیمار ایجاد کند. شهر اصفهان دارای تعداد بالایی از مراکز عالی و با کیفیت پزشکی می باشد. بهترین درمانگاه در اصفهان به تعداد بالا از بهترین پزشکان با بالاترین کیفیت و شرایط عالی در دسترس شما عزیزان می باشد.

در ابتدا باید بگوییم که هدف اصلی پزشک، تشخیص و درمان بیماری ها می باشد ولی اگر پزشک بتواند در کنار این وظیفه مهم تجربه های دلنشینی را هم در ذهن بیمار ثبت کند در حقیقت توانسته است رسالت خود را در شغل پزشکی به بهترین شکل ممکن انجام دهد. درمانگاه معتبر دارای دمای مناسبی باشد. لازم به ذکر است که دمای هوا در محصول تابستان و زمستان در بسباری از مراکز پزشکی بسبار سرد یا بسیار گرم می باشد و این اصلا ددست نبوده و باید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مناسبی تهیه گردد. نتیجتا یکی از ویژگی های مرکز پزشکی استاندارد برخورداری از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مناسب می باشد تا در مدتی که بیمار در آن محیط حضور دارد سرما و گرمای شدید ان را آزرده خاطر ننماید. درمانگاه معتبر دارای صندلی های مناسب و به تعداد کافی باشد: در بعضی از مراکز پزشکی دیده شده است که با وجود این که تعداد بیماران بالا می باشد ولی صندلی های مناسبی در آن وجود ندارد برای نمونه از صندلی های پلاستیکی یا از نیمکت استفاده شده است . پس باید دارای صندلی های مرغوب و تعداد بالایی را دارا باشد تا مراجعه کنندگان ایستاده منتظر نوبت خود نباشند. پس برای انتخاب مرکز پزشکی خوب و مطلوب بهتر است یک سری شرایط را در نظر بگیرید تا وقتتان را بیهوده اتلاف نفرمایید. مراکز پزشکی خوب با بالاترین کیفیت در سطح کشور ما کم نیستند و می توان با کمی اطلاعات و آگاهی بهترین را برای خود انتخاب نمود. شما می توانید با انتخاب مرکز پزشکی خوب و با کیفیت در ساعاتی که انتطار پزشک را می کشید از خستگی کمتری برخوردار شوید و هم چنین با وجود درد و بیماری بتوانید صبوری بیشتری را داشته باشید.



بازدید : 108
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 16:23

روشی تهاجمی برای پر کردن صورت

یکی از روش های کم تهاجمی که عوارض کم و ماندگاری بالایی به همراه دارد تزریق چربی می باشد. یکی از فواید تزریق چربی این است که چربی بدن فرد به خودش تزریق می شود و به همین دلیل چربی که به بدن تزریق می شود با بافت قسمت های مورد نظر سازگاری دارد. از آن جایی که گفته شد چربی از خود شخص گرفته می شود و به بافت زیرین پوست تزریق شده سپس تعذیه کردن از عروق را آغاز می کند. در این مقاله قصد داریم به صورت کلی و جزئی مباحث مربوط به تزریق چربی را برای شما عزیزان باز کنیم‌. ضمن این که می توانید با مراکز تزریق چربی در اصفهان مشورت کنید و از خدمات درمانی کلینیک ها در اصفهان بهره مند شوید.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی پوست به شمار می رود‌ که به صورت کم تهاجمی انجام می شود. چربی های زیر پوست به مرور زمان با افزایش سن از بین می روند و زمانی که صورت لاغر می شود به تدریج پوست شل شده، افتادگی و چروک ها بروز می کنند به همین جهت چهره زیبایی خود را از دست می دهد. در این حالت انجام تزریق چربی می تواند برای این افراد بسیار سود مند باشد. روش کلی درمان به این گونه است که چربی بدن فرد به عنوان یک نوع فیلر خارج می شود و در قسمت های مورد نیاز صورت دوباره تزریق می شود. همچنین تزریق چربی برای افرادی که دچار عارضه های پوستی از جمله چین و چروک، فرورفتگی های ناشی از زخم های آکنه ای هستند بسیار مناسب می باشد.

افراد واجد شرایط برای تزریق چربی

اگر به دنبال راهی برای فرم دهی، جوانسازی و حجیم شدن صورت یا قسمت های مختلف بدن مانند سینه و باسن هستید و می‌ خواهید یک روش درمانی بدون عارضه با ماندگاری بالا را پشت سر بگذارید و نمی‌خواهید از موادی به جز موادی که از بدن شما گرفته شده است استفاده کنید باید بگوییم تنها و بهترین روش درمانی تزریق چربی می باشد. در هر صورت باید با مشورت و تحت نظر پزشک با تجربه این روش درمانی صورت پذیرد. نا گفته نماند شخصی که قصد دارد این عمل را انجام دهد باید از سلامت کامل عمومی برخورد باشد و مشکل گردش خون نداشته باشد.

رعایت نکات مهم قبل از تزریق چربی

یک ماه پیش از انجام عمل از مصرف دخانیات خودداری کنید در این صورت بدن قادر است بافت هایی که آسیب دیده را سریع تر بهبود بخشد.

مصرف داروهای انعقاد خون مانند آسپرین یا داروهای ضد التهابی را که باعث می شوند خونریزی بیشتر شود را چند روز قبل از عمل کنار بگذارید.

رعایت نکات مهم بعد از تزریق چربی

اگر پزشک برای شما دارویی تجویز کرده ی آن ها را کامل و به موقع مصرف کنید.

به قسمت هایی که چربی تزریق شده ضربه وارد نکنید.

برای انجام هر فعالیتی با پزشک خود مشورت کنید.

از مصرف سیگار و دخانیات خودداری کنید.

در معرض حرارت قرار نگیرید.

بیشتر از همیشه آب بنوشید.



بازدید : 117
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 16:16

برای زیر چشم از چه ژلی باید استفاده شود؟

هدف از تزریق ژل زیر چشم در اصفهان برای رفع گودی زیر چشم چین و چروک های این ناحیه از صورت است.با توجه به نوآوری هایی که امروزه در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست مخصوصا پوست صورت انجام گرفته است به راحتی می توان با تزریق چند سی سی ژل پوستی شاداب و جوان بدون عیب و نقص را داشته باشید و از آن راضی و خشنود باشی یکی از این روش‌ها که این روزها بسیار پرطرفدار و مخصوصاً بین خانم‌ها محسوب می‌شود تزریق ژل یا فیلر به عنوان پرکننده است.

در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل چیست؟ ژل یا فیلر یا پرکننده های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری شبیه ژل دارند با تزریق ژل یا فیلر می‌توان برای رفع چین و چروک و خطوط ریز و درشت و به طور کلی جوانسازی و زیبایی استفاده کرد. تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس رایج ترین روش برای جوانسازی پوست در جهان شناخته شده است.به دلیل هزینه های مناسب و مقرون به صرفه بودن و عوارض بسیار کم آن افراد بیشماری برای افزایش حجم و جوانسازی پوست خود استفاده می کند.

بهترین راه برای اینکه عوارض تزریق ژل کمتر شود مراجعه به کلینیک های معتبر و تزریق ژل توسط متخصصین پوست و مو انجام شود همچنین ژل ها باید مورد تایید وزارت بهداشت باشند و متخصصین آنها را تایید کنند اگر فردی به طور دائمی از تزریق ژل استفاده کند باعث می‌شود که این ژلها زیر پوست سفت و گلوله شود و در نهایت عفونت کنند تزریق ژل کمترین عوارض را دارد از عوارض رایج تزریق ژل می‌توان به آن اشاره کرد که کمی تورم در محل تزریق ژل ایجاد میشود.هدف از تزریق ژل زیر چشم برای رفع گودی زیر چشم و چین و چروک های این ناحیه از صورت است.

گودی زیر چشم از رایج‌ترین عوارض پوستی است که با افزایش سن پوست بعضی از مواد تشکیل دهنده خوب را از دست می‌دهد و در نهایت منجر به ایجاد گودی در مناطقی است صورت مخصوصاً زیر چشم‌ها می‌شود.با تزریق ژل زیر چشم باعث آبرسانی به پوست شده و تولید کلاژن موجب بهبود کیفیت و وضعیت پوست و گودی زیر چشم خواهد شد.

در چنین مواقعی کرم های دورچشم ای برای از بین بردن گودی زیر چشم تاثیر زیادی ندارند تنها روش برای جبران بافت ها و مواد از دست رفته مراجعه به متخصصین پوست در کلینیک های زیبایی می باشد.این کلینیک ها با استفاده از پاک کننده های چربی و ژل این کار را برای شما به خوبی و راحتی انجام می دهند بدون اینکه حساسیت و عوارضی داشته باشد.

در اولین مرحله متخصص پوست و زیبایی دور و اطراف چشم را بی حس کرده و مقدار مورد نیاز از را به طور پراکنده به زیر چشم و گودی آن تزریق می کند.در ادامه با استفاده از لوله های باریک به ادامه این تزریق می پردازد. در این روش با پر شدن محل گودی و قرار گرفتن ژل در بین پوست و بافت تیره زیر چشم ، بهبود تیرگی و گودی دور چشم ما در اثر تزریق صحیح ژل حاصل خواهد شد.قبل از تزریق ژل از مصرف الکل و رقیق کننده های خون مانند آسپیرین پرهیز کنید تزریق ژل زیر چشم بدون درد و در حدود نیم ساعت زمان می‌برد می‌توان کار تزریق را با استفاده از مواد بی حس کننده راحت واسان کرد.بعد از اینکه متخصص محل درمان را نشانه‌گذاری کرد محل تزریق را پاک میکند تا خطر عفونت از بین برود و بعد با یک سوزن نازک به آرامی تزریق ژل زیر چشم را آغاز می کند تا آن ناحیه پر شود.تزریق ژل با سوزن بسیار دقیق انجام می‌شود به همین دلیل امروز تزریق ژل زیر چشم با سوزن نازک طرفداران زیادی پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که علت های زیادی برای کبودی زیر چشم وجود دارد یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل ژنتیکی می باشد بعضی از افراد در مقایسه با دیگران با چربی زیر چشم کمتری متولد می‌شوند که گودی چشم نامیده می شود.بعضی از افراد خودی چشم کمتری دارند که این امر طبیعی است ولی بعضی از افراد قرنیه‌چشم بیشتری نسبت به دیگران دارند که این این افراد برای تزریق ژل زیر چشم باید اقدام کند جدایی از عامل ژنتیک سیاهی و کبودی زیر چشم ممکن است بر اثر آفتاب و نور خورشید باشد کسانی که به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار دارند زیر چشمی سیاه تر و قوی تر دارند و عوامل دیگر کمبود آب در بدن کم خوبه آبی حساسیت نیز بی تاثیر نیست.



بازدید : 104
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 15:38

بهترین نوع ژل برای تزریق لب

بیشتر مردم مخصوصا خانم ها امروزه از تزریق ژل لب در اصفهان و در شهرهای دیگر ایران استفاده می کنند.در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل چیست؟ ژل یا فیلر یا پرکننده های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری شبیه ژل دارند با تزریق ژل یا فیلر می‌توان برای رفع چین و چروک و خطوط ریز و درشت و به طور کلی جوانسازی و زیبایی استفاده کرد. تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس رایج ترین روش برای جوانسازی پوست در جهان شناخته شده است.به دلیل هزینه های مناسب و مقرون به صرفه بودن و عوارض بسیار کم آن افراد بیشماری برای افزایش حجم و جوانسازی پوست خود استفاده می کند بهترین راه برای اینکه عوارض تزریق ژل کمتر شود مراجعه به کلینیک های معتبر و تزریق ژل توسط متخصصین پوست و مو انجام شود همچنین ژل ها باید مورد تایید وزارت بهداشت باشند و متخصصین آنها را تایید کنند اگر فردی به طور دائمی از تزریق ژل استفاده کند باعث می‌شود که این ژلها زیر پوست سفت و گلوله شود و در نهایت عفونت کنند تزریق ژل کمترین عوارض را دارد از عوارض رایج تزریق ژل می‌توان به آن اشاره کرد که کمی تورم در محل تزریق ژل ایجاد میشود.امروزه بیشتر مردم مخصوصا خانم‌ها لب های درشت و برجسته را می پسندند ولی به صورت خدادادی و مادرزادی لب های باریک و ظریفی دارند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خواسته‌های ما شدنی و دست یافتنی است تزریق ژل لب در تمامی کلینیک ها و مراکز زیبایی و پوست زیر نظر متخصصان انجام می‌شود.تزریق ژل لب مزایا و معایبی دارد که بعضی از مشاوران در مراکز و کلینیک ها به طور واضح برای مراجعه کنندگان توضیح می‌دهند تزریق ژل به لب بسیار رایج و فراوان شده و به همان اندازه که مردم موهای خود را رنگ میکنند در تزریق ژل به لب خود نیز استقبال کرده‌اند و در بسیاری از مراکز این تزریق انجام میشود.ولی اگر این کار در مرکزی که غیر استاندارد بوده و بهداشتی نباشد انجام شود فرد دچار مشکلات و عوارض خواهد شد به طور کلی ژلها در دنیا به دو دسته گله دائمی و موقتی تقسیم می شوند توصیه می شود که در ابتدای کار از ژل موقتی استفاده کنید. چون ژله دائمی ماندگاری بیشتری دارد.اگر فردی از نتیجه تزریق ژل به لب هایش خوشش نیامد خارج کردن و برگردان از لبها به حالت اول کاری بسیار سخت و ناممکن است.متقاضیانی که می خواهند برای بار اول از تزریق ژل لب استفاده کنند توصیه می‌شود که از جمله لب موقت استفاده کنند ولی کسانی که برای چندمین بار است که می خواهند از لب استفاده کنند توصیه می‌شود که از ژل یا نیمه دائمی استفاده کنند البته آنها دیگر خودشان تجربه کافی را دارند و می‌دانند که می‌خواهند از چه چیزی استفاده کنند.هزینه تزریق ژل ها به عوامل زیادی بستگی دارد نوع ژل موقتی باشد یا دائمی و یا نیمه دائمی برند و مارک شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به صورت ،گونه ها و یا لبها و یا اینکه چند سی سی هر فردی نیاز داشته باشد .میتوانید با کارشناسان ما در مراکز و کلینیک ها در تماس باشید آنها هزینه نهایی را در جلسات مشاوره قبل از تزریق ژل به شما خواهند گفت.زمانی که می خواهید برای هزینه تزریق ژل ها برنامه ریزی کنید یادتان باشد که ماندگاری ژل های رایج که تزریق می شوند بین ۶ تا ۹ ماه است و بعد از آن باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید ممکن است در بعضی از کلینیکها و مراکز هزینه کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند ولی توجه داشته باشید که عامل اصلی در هزینه تزریق ژل برند و مقدار ژلی است که فرد می‌خواهد تزریق کند.ولی در مجموع هزینه ها نباید تفاوت زیادی داشته باشند بعضی از مراکز از مواد مصرفی با کیفیت تر و بعضی از این کلینیک ها از مواد تزریقی با کیفیت پایین استفاده می کنند.



بازدید : 112
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 15:17

ژل مناسب برای تزریق گونه

ژله گونه در اصفهان در مراکز و کلینیک های زیادی انجام می شود.برجستگی استخوان های گونه به طور قابل توجهی در زیبایی طبیعی صورت می افزاید و ژل گونه در اصفهان در بسیاری از کلینیکها زیر نظر متخصصان انجام می شود امروزه بسیاری از افراد برجستگی استخوان های گونه را می پسندند زیرا آن را نمادی از زیبایی می داند با افزایش سن و کاهش وزن باعث از دست دادن ظاهر زیبا و جوان شده ظاهر فرد را لاغر و خسته و پژمرده نشان می‌دهد اما تزریق ژل یا چربی به گونه ها می تواند حجم از دست رفته صورت را به شما بازگرداند مانند تزریق چربی که باعث از بین رفتن خود چین و چروک میشود با داشتن اطلاعات کافی در مورد گونه گذاری می توانیم کارآگاهان در مورد انواع ژله انواع کلینیک ها انتخاب کرده و با خیال راحت در محیطی بهداشتی و اندازه زیر نظر متخصصان و مشاوران گونه گذاری را انجام دهید.امروزه ژل های تزریقی برای جوان تر شدن و پر تر شدن صورت دریغ می شود و همراه با درمان پیشگیرانه ضد پیری چین و چروک های صورت گزینه گونه گذاری بدون جراحی بسیار موثر است مراکز و کلینیک‌ها ژل گونه را برای کسانی انجام می‌دهند که نگران از دست رفتن حجم چاقی و شل شدن پوست صورت خود هستند.این تزریق بر روی مردان و زنان انجام می‌شود که احساس می‌کنند گونه‌های آنها برجسته نیست و آنطور که می خواهم گونه هایشان نیست گونه گذاری بدون جراحی با تزریق ژل یک روش بی خطر برای حجم دادن صورت به منظور جبران حجم از دست رفته صورت به دلیل افزایش سن و یا رژیمی غیر استاندارد تزریق ژل به منظور گونه گذاری و تقارن صورت افزایش برجستگی گونه ها در صورت میباشد.تزریق ژل بر روی گونه ها بسیار راحت از گل ها به آرامی به قسمتهای مورد نظر در بالا یا کناره های گونه ها تزریق می شوند دوره بهبود آن بسیار کم است.دوام این ژل ها بین ۹ تا ۱۲ ماه خواهد بود به طور کلی تزریق ژل برای گونه گذاری تزریق بدون درد است بدن هر فردی واکنش متفاوت تزریق ژل نشان می‌دهد و عوارض جانبی آن بسیار کم است و اگر هم عوارض نشان دهد مثل قرمزی و کبودی اندک است برخی افراد ممکن است حجیم شدن گونه ها را مشاهده کنند و این به دلیل کمی تورم است معمولا چند روز پس از گونه گذاری یک مقدار کمی تورم و کبودی وجود دارد و بعد هم تمام می‌شود. توصیه می شود در طول این چند روز از سیگار کشیدن اجتناب کنید الکل مصرف نکنید در محل از یخ استفاده کنید ورزش نکنید. همچنین انواع داروهای مثل مسکن آسپرین مصرف نکنید شایع‌ترین عوارض جانبی در طول مدت بهبود کمی تورم و کبودی است و باید سر را بالا نگه داشت و کمپرس آب سرد گذاشت.بعد از تزریق گونه دهان و صورت بی حس میشوند معمولاً این بی‌حسی برای روز اول و نهایتاً روز دوم می باشد بیمار ممکن است احساس کشیدگی در صورت کند که این موارد معمولاً بعد از یک هفته همگی تمام میشوند روش گونه گذاری با تزریق چربی که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می‌شود شامل برداشتن چربی از بخش دیگری بدن شما و تزریق آن به گونه‌های قسمتهای دیگر بدن می باشد که این روش را نیز امروزه بیشتر دکترها متخصصان زیبایی و پوست انجام می‌دهند .

برجسته کردن گونه ها با تزریق چربی با حداقل زمان استراحت همراه بیمار در عرض چند روز بعد از گونه گذاری و تزریق ژل یا چربی به فعالیت‌های عادی و کار خود بازمیگردد.

هزینه تزریق ژل ها به عوامل زیادی بستگی دارد نوع ژل موقتی باشد یا دائمی و یا نیمه دائمی برند و مارک شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به صورت گونه ها یا لب ها و اینکه چند سی سی هر فردی نیاز داشته باشد متفاوت است برای دریافت دقیق می توانید با کارشناسان ما در مراکز و کلینیک ها در تماس باشید و هزینه نهایی را در جلسات مشاوره قبل از تزریق ژل به شما خواهند گفت.

بازدید : 112
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 14:38

جوانسازی پوست با تزریق ژل

تزریق ژل در اصفهان زیر نظر متخصصان پوست و زیبایی انجام می شود. با توجه به نوآوری هایی که امروزه در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست مخصوصا پوست صورت انجام گرفته است به راحتی می توان با تزریق چند سی سی ژل پوستی شاداب و جوان بدون عیب و نقص را داشته باشید و از آن راضی و خشنود باشی یکی از این روش‌ها که این روزها بسیار پرطرفدار و مخصوصاً بین خانم‌ها محسوب می‌شود تزریق ژل یا فیلر به عنوان پرکننده است.در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل چیست؟

زل یا فیلر یا پرکننده های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری شبیه ژل دارند با تزریق ژل یا فیلر می‌توان برای رفع چین و چروک و خطوط ریز و درشت و به طور کلی جوانسازی و زیبایی استفاده کرد.

تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس رایج ترین روش برای جوانسازی پوست در جهان شناخته شده است.به دلیل هزینه های مناسب و مقرون به صرفه بودن و عوارض بسیار کم آن افراد بیشماری برای افزایش حجم و جوانسازی پوست خود استفاده می کند بهترین راه برای اینکه عوارض تزریق ژل کمتر شود مراجعه به کلینیک های معتبر و تزریق ژل توسط متخصصین پوست و مو انجام شود همچنین ژل ها باید مورد تایید وزارت بهداشت باشند و متخصصین آنها را تایید کنند.

اگر فردی به طور دائمی از تزریق ژل استفاده کند باعث می‌شود که این ژلها زیر پوست سفت و گلوله شود و در نهایت عفونت کنند تزریق ژل کمترین عوارض را دارد از عوارض رایج تزریق ژل می‌توان به آن اشاره کرد که کمی تورم در محل تزریق ژل ایجاد میشود.

بعضی مواقع هم کبودی مختصر و درد بسیار خفیف دارد حال این سوال پیش می‌آید که تزریق ژل دائمی است یا مدت زمان محدودی ماندگاری دارد ؟ جواب این سوال این است که روش تزریق ژل غیر دائمی بوده و تاثیر آن به مدت محدود باقی خواهد ماند ولی یک نوع ژن در بازار وجود دارد به نام ژل‌های هیالورونیک اسید که اگر از آن استفاده شود معتبر است و با تزریق این مواد در محل کلاژن سازی صورت خواهد گرفت و نتیجه پس از پایان مدت اثر ژل ممکن است بافت مورد تزریق حجیم تر و بهتر از قبل شود.

چه اقداماتی باید فرد قبل و بعد از تزریق ژل انجام دهد یک هفته قبل از تزریق ژل باید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکند دو هفته بعد از تزریق ژل از درمان های لیزر و ماساژ صورت خودداری کند اگر سابق تبخال دارد به پزشک خود اطلاع دهد از مزیت های مهم تزریق ژل بازگشت سریع به زندگی عادی و روزانه و کار است تزریق ژل برای موارد زیر استفاده می شود رفع گودی زیر چشم ،رفع خط خنده ،درمان خط اخم و پیشانی ، درمان خطوط عمودی اطراف لب و گوشه های دهان ، متقارن سازی لب ها ، افزایش حجم لب ها با تزریق ژل لب و برجسته سازی چانه ها.

لازم به ذکر است که شما بعد از مراجعه به مراکز درمانی معتبر برای تزریق ژل از مارکهای ژلی که قرار است تزریق شود با خبر شوید و مشخصاتی که روی جعبه ژل نوشته شده را با دقت مطالعه کنید با این اقدامات از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق ژل به وجود بیاید جلوگیری می‌کنید.

هزینه تزریق ژل ها به عوامل زیادی بستگی دارد نوع ژل موقتی باشد یا دائمی یا نیمه دائمی برند و مارک شرکت سازنده ذیل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به صورت گونه های لب ها و اینکه چند سی سی هر فردی نیاز داشته باشد برای دریافت دقیق می توانید با کارشناسان ما در مراکز و کلینیک ها در تماس باشید و هزینه نهایی را در جلسات مشاوره قبل از طریق ژل به شما خواهند گفت

بازدید : 92
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 13:38

صفر تا صد لیزر مو

همان طور که می دانید مو یکی از اعضای حائز اهمیت بدن محسوب می شود و در زیبایی افراد نقش به سزایی دارد در این بین براخی افراد به دلایل مختلف از جمله ژنتیک، مسائل ارثی، مشکلات عصبی و استرس و اضطراب دچار ریزش مو می شوند اما دیگر جای نگرانی نیست زیرا در حال حاضر روش های نوین و پیشرفته ای در حیطه ی کاشت مو به ثمر رسیده اند. در بین این روش ها لیزر کاشت مو یکی از روش های آسان و غیر تهاجمی برای درمان ریزش مو در نظر گرفته شده است که موجب رشد طبیعی موها می شود و تا به حال توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در این شیوه امکان کاشت مو بدون نیاز به عمل جراحی صورت می گیرد. در این مقاله سعی بر این است که بهترین لیزر مو در اصفهان را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی های لازم و مفید برای درمان ریزش مو اقدام به عمل آورید. همانطور که گفته شد طی این روند عمل جراحی صورت نمی گیرد و به علاوه نیازی به بی هوشی نیز نمی باشد. کاشت مو با لیزر به این گونه است که پزشک مربوطه فولیکول های فرد را در قسمت طاسی سر می کارند و شرایط رشد مجدد مو را فراهم می آورند. اما جالب است بدانید که کاشت مو با لیزر به روش های مختلفی انجام می شود که انتخاب یکی از این روش ها مستلزم مشورت با پزشک و صلاح دید آن می باشد.

عملکرد لیزر مو

به طور کلی و خلاصه عمل کاشت مو به منظور جدا کردن فولیکول مو و کاشت آن در قسمت های فاقد مو می باشد. اما در روش های کاشت مو با لیزر تفاوت در نحوه ی برداشت فولیکول ها و نحوه ی کاشتن مو می باشد. به همین جهت امروزه کاشت مو با لیزر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. طبق نظر متخصصان روش SUT یکی از بهترین روش های تکامل یافته ی کاشت مو در کلینیک های تخصصی محسوب می شود. در روش کاشت مو با لیزر رشد موها کند تر بوده و موها کم پشت خواهد بود به همین جهت روش های تحت کاشت مو با لیزر وجود دارند که در ادامه ی مقاله آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. کاشت مو با لیزر طی عمل برش و سوراخ کردن صورت می گیرد و با ایجاد شدن حرارت بافت های ناحیه برش را تحت تآثیر قرار خواهد داد. این فرآیند نیز با پیشرفت تکنولوژی خطرات احتمالی در خصوص آسیب رسیدن به قسمت دهنده و گیرنده ی مو را به حداقل رسانده است.

روش های کاشت مو با لیزر

SUT: در این روش نیازی به برش در قسمت برداشت و کوتاهی مو نمی باشد و طی یک جلسه در مدت زمان کوتاهی این پروسه طی می شود. در این روش حجم برداشت مو زیاد است که این مسئله موجب پر پشت شدن موها می باشد. اگر افراد در پشت سر یا گوش هایشان مو نداشته باشند از موهای سایر نواحی بدن برای کاشت استفاده می شود. در روش اس یو تی پزشک مربوطه با ایجاد سوراخ های ریز اقدام به کاشت مو می کند و طی این فرآیند هیچ گونه جای اسکار و زخم روی پوست سر ایجاد نمی شود. جالب است بدانید تراکم مو در این روش نسبت به روش های دیگر سه برابر بیشتر است.

FUT و FIT: در این دو روش نحوه ی برداشتن و کاشتن مو تا حد زیادی یکسان است اما عملکرد آن به این گونه است که موها را به صورت جداگانه و تک به تک می کارند. شایان ذکر است که روش ها برای افرادی که ریزش موی کمی دارند مناسب است و برای افرادی که ریزش موهایشان به دلیل سوختگی جای جوش یا بخیه باشد مناسب است. کاشت مو با این دو روش نتایج اثر بخشی دارند ولی اگر کاشت مو برای مواردی به غیر این دلایل باشد بعد از کاشت مجدد ریزش می کند. در این روش مو از قسمت های پشت و کناره های سر برداشته می شود و در بخش های فاقد مو کاشته می شود.



بازدید : 82
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 13:08

چرا مزونیدلینگ؟

مزونیدلینگ متشکل از دو کلمه ی مزو که حرف اول مزودرم است و نیدلینگ که به معنی سوزن زدن است می باشد و در واقع ترکیبی از دو روش درمانی مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد که اگر بخواهیم بطور خلاصه عملکرد آن را تعریف کنیم باد بگوییم که قسمت مزوتراپی این دستگاه به لایه ی مزودرم نفوذ کرده و نتیجه ی آن اثربخشی در انعطاف پذیری و و یکدستی پوست می باشد. این روش درمانی برای که به جوانسازی پوست خود اهمیت می دهند یک راهکار بسیار مناسب است و پوستی شاداب و زنده برای شما ایجاد می کند. استفاده از این دستگاه که ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ است هرگز برای شما پشیمانی نخواهد داشت زیرا تآثیرات این دستگاه بر پوست بسیار چشمگیر و نتیجه بخش است. به همین منظور درمان به وسیله ی این دستگاه ترکیبی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و با استقبال زیادی روبه رو شده است در همین راستا دستگاه ترکیبی مزونیدلینگ در اصفهان توجه بسیاری را به خود جلب کرده و امروزه کلینیک های مربوطه به دستگاه مزونیدلینگ مجهز است. در ادامه ی مقاله به بررسی بیشتر و کارایی های مزونیدلینگ می پردازیم.

مزونیدلینگ چیست

در واقع هدف تزریق دارو به لایه های میانی پوست است که در درمان مزونیدلینگ از سلول های بنیادی مزودرمی ساخته شده. به طور کلی مزونیدلینگ به یعنی ترمیم لایه ی میانی پوست می باشد. حالا این ترمیم به وسیله ی تزریق مواد مغذی از جمله ویتامین ها، آنزیم ها و عصاره های گیاهی به صورت کم تهاجمی به درمان ریزش مو کمک می کند. در دوران جنینی سه لایه از سلول های بنیادی تشکیل می شود که اکتودرم، مزودرم، اندودرم نام دارند. هر کدام از سلول ها بخش های مختلفی از بدن را تشکیل می دهند. برای مثال سلول های اکتودرمی پنج لایه ی اول و بیرونی پوست را می سازد. سلول های مزودرمی لایه های میانی پوست را تشکیل می دهد.

نحوه ی عملکرد مزونیدلینگ

عملکرد این روش نسبت به روش مزوتراپی برای بیمار درد کمی دارد اما برای اطمینان خاطر شما پزشک مربوطه از بی حسی موضعی استفاده می کند. دستگاه مزونیدلینگ متشکل از مجموعه ای از سوزن های ریز و ظریف می باشد. پزشک متخصص در این روش درمانی نسبت به نوع عارضه و نوع پوست، سرعت دستگاه و عمق دخول را تعیین می کند. به فضای که تزریق در قسمت درم آن صورت می گیرد میکروپانچ گفته می شود. در واقع میکروپانچ راهی برای ورود داروها برای تحریک کلاژن می باشد. مزودرم یا لایه ی میانی پوست دارای بافت های پیوندی تشکیل شده از رشته های کلاژن، رشته های الاستین و هیالورونیک اسید می باشد. طی این فرایند کلاژن و الاستین که دو عنصر اصلی هستند تولید می شوند این قسمت وظیفه ی انعطاف پذیری پوست را دارد و ساختار های پوستی را تشکیل می دهد. نا گفته نماند برای نتیجه گیری اثر بخش یک هفته قبل از شروع درمان از داروهایی که موجب رقیق شدن خون می شود استفاده نکنید و حتما در این باره قبل از درمان با پزشک خود مشورت کنید.

بازدید : 81
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 12:56

داشتن عادات غذایی سالم

در این مقاله عادات غذایی سالم را مورد بررسی قرار می دهیم و شما را با این مباحث آشنا می کنیم. الگوی غذایی سالم یعنی مصرف بهترین غذاها از دسته غذاهای متنوع. داشتن تغذیه سالم یعنی ایجاد تغییرات موثر در الگوی غذایی روزمره به همین جهت داشتن عادت غذایی سالم مستلزم برنامه ریزی برای مصرف موثرترین غذاها می باشد. رژیم غذایی سالم مستلزم رعایت سه اصل مهم می باشد: مقدار مصرف غذا، زمان مصرف غذا و نوع غذای مورد مصرف. همه ی افراد جامعه یک عادت غذایی دارند که به آن الگوی غذایی نیز گفته می شود و اکثر افراد جامعه از عادات غذایی ناسالمی برخوردار هستند. به طور کلی ویژگی های بخش بالا عادات غذایی شما را تعریف می کنند. اگر ساکن شهر اصفهان هستید و در پی ایجاد عادت غذایی سالم هستید به بهترین متخصص تغذیه در اصفهان مراجه کنید. مراکز مشاور تغذیه ی بسیاری در مورد تغذیه ی سالم در سطح شهر اصفهان فعالیت می کنند و روش های سلامت تغذیه یکی از مدرن ترین روش درمان برای رسیدن به تناسب اندام می باشد.

مواد اصلی مغذی در عادت غذايي

لازم است بدانید کاهش و افزایش شش ماده ی مهم و اصلی در بدن و نوسان این مواد می تواند مضر یا مفید باشد. به عنوان مثال همیشه در ذهن ما از چربی به عنوان یک ماده ی بسیار خطرناک یاد شده استاین در حالی است که وجود چربی در بدن مهم و ضروری می باشد. علی الخصوص وجود چربی های طبیعی که در گردو، زیتون و کنجد می باشد. لزا ترشح هورمون ها، سلامت پوست، و جذب ویتامین آ و د به وجود چربی در بدن نیاز دارد.

فیبر

چربی

پروتئین

ویتامین

مواد معدنی

کربوهیدرات

مصرف کالری در عادات غذایی

قابل توجه مطالعه کنندگان لازم به ذکر است که هر یک از مواد مغذی از راه های متفاوتی عبور می گذرند. فروکتور و گلوکز هر کدام قند محسوب می شوند و فرمول شیمیایی هر دو به یک شکل است. اما روش مصرف آن ها در بدن متفاوت می باشد. انرژی داخل یک گرم قند با انرژی درون یک گرم پروتئین کاملا یکسان است اما سوزاندن قند بدن گرمای کمتری دارد. غذاها هر کدام دارای گرماهای متفاوتی هستند و این باعث می شود برابری در مصرف انرژی ها وجود نداشته باشد‌. قابل توجه مطالعه کنندگان لازم به ذکر است که مصرف غذاها دارای سه مرحله ی جذب، هضم و سوزاندن می باشد. جذب و هضم و سوزاندن مواد خوراکی مستلزم وجود انرژی است و این انرژی در هر کدام از مواد خوراکی متفاوت است به عنوان مثال زمانی که صد کالری چربی و پروتئین مصرف شود، هفتاد و پنج کالری از پروتئین و نود و هفت کالری از چربی جذب بد شما خواهد شد اما این اعداد نسبت به‌ کیفیت غذا فرق می کند و در اشخاص و شرایط بدن افراد متفاوت می باشد.

میزان کالری در مواد مغذی

هر گرم چربی 9 کالری دارد.

هر گرم کربوهیدرات 4 کالری دارد.

هر گرم پروتئین 4 گرم کالری دارد.

خوراکی ها دارای گلاسیمی های مختلفی هستند. در واقع گلاسیمی سیستم امتیاز دهی یک تا صد می باشد که میزان جذب هر کدام از مواد مغذی در بدن را می سنجد و نشان می دهد. به طور کلی هر یک از مواد غذایی گلاسیمی خاص خود را دارد.

اصول تغذیه ی سالم

در مصرف غذاهای روزانه تنوع بخ خرج دهید و مصرف غذاهای تکراری را کنار بگذارید.

شش ماده ی مغذی باید حتما در وعده های غدایی به میزان لازم وجود داشته باشند.

در مصرف نمک، شیرینی جات، کالری و چربی ها میانه رو باشید.

بازدید : 117
چهارشنبه 25 اسفند 1400 زمان : 12:49

کرایولیپولیز چکاری انجام میدهد؟

بسیاری از افراد جامعه دچار چاقی و اضافه وزن هستند ولی تام کافی برای ورزش ندارند یا جوری که باید از ورزش نتیجه ی دلخواه را دریافت نکرده اند. بعضی از تکنیک های لاغری که با دستگاه های مختلفی انجام می شوند سلول های چربی را تحت تآثیر قرار می دهند. چربی های موضعی به طور انسجام گونه ای هستند و به شکل توده های چربی در لایه های زیرین پوست جمع شده اند. در این حالت روش های درمانی متعددی برای از بین بردن چربی ها وجود دارد که تمامی روش ها به نوبه ی خود می توانند متناسب با مشکل بیمار، آن را تحت درمان قرار دهد. یکی از موثر ترین روش های درمانی کرایولیپولیزر می باشد که تا الان موثر بوده است و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. این دستگاه نیز برای لاغری موضعی بسیار مفید واقع شده است و در حال حاضر کلینیک های متعددی مجهز به دستگاه های لاغری موضعی می باشند. دستگاه کرایولیپویز در اصفهان به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لاغری موضعی به شمار می رود و افراد زیادی را برای رسیدن به تناسب اندام جذب می کند. در ادامه ی مقاله عملکرد و ویزگی های این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم.

کرایولیپولیز چیست؟

یک روش درمانی غیر تهاجمی برای بهبود تناسب اندام و بدون استفاده از هیچ گونه داروی بیهوشی می باشد که وظیفه ی اصلی این دستگاه از بین بردن چربی های موضعی است. یکی از شاخصه های این دستگاه ایجاد سرما با ایجاد خلا و فشار منفی وکیوم برای از بین بردن سلول های چربی انباشته شده در زیر پوست است. اما در یک روش دیگر با همین مکانیزم، به قسمت های تحت درمان گرمایی تا عمق دو سانتی متر وارد می کنند این عمل موجب می شود گلیسیرید ها به کریستال تبدیل شوند و گلبول های سفید چربی ها را به عنوان ماده ای که باید از بدن خارج شود شناسایی می کند و آن ها را از بدن به بیرون هدایت می کند. لازم به ذکر است که عملکرد اصلی کرایولیپولیز از بین بردن سلول های چربی بدن می باشد نه کم کردن حجم چربی ها.

عوارض کرایولیپولیز

اشخاصی که سیگار و دخانیات مصرف می کنند نتایج مثبتی که در بدنشان رخ می دهد را از بین خواهند برد و باعث می شود اثرات عمل پس از مدت کوتاهی از بین بروند. اما اگر بیمار تحت درمان مصرف دخانیات را متوقف کند نتایج عمل در طولانی مدت ماندگاری خواهد داشت.

در برخی موارد به دلیل از بین رفتن چربی ها تا عمق دو سانتی متر در زیر پوست موجب شل شدن پوست می شود که در این صورت می توان با استفاده از دستگاه آر اف قمست مورد نظر را لیفت و فرم دهی کرد.

فواید کرایولیپولیز

کرایولیپولیز می تواند کبد های چرب را با گرید پایین بهبود بخشد.

کرایولیپولیز یک روش بدون درد و بی خطر برای کاهش وزن می باشد.

در یک جلسه درمان می توانید با بهره گیری از کرایولیپولیز کاهش سایز داشته باشید.

موارد منع استفاده از دستگاه کرایولیپولیز

بیمارانی که مبتلا به عارضه های قلبی عروقی هستند یا هر نوع وسیله ی الکترونیکی از جمله باتری قلب در بدن خود دارند بهتر است از درمان این روش خودداری کنند.

اشخاصی که مبتلا به عفونت و عارضه های پوستی از جمله اگزما هستند از استفاده ی این دستگاه خودداری کنند.

اشخاصی که دارای گلبول های سفید کمی هستند نباید از این دستگاه استفاده کنن.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1317
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 38
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 2902
  • بازدید کلی : 2160998
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه