loading...

seo

بازدید : 162
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:17

رفع آسیب مچ دست

رایج ‌ترین دلیل آسیب دیدن مچ دست زمانی اتفاق می افتد که شما بیش از اندازه و یا به صورت نادرست از آن استفاده کنید . ناگفته نماند که منظور ما از استفاده نادرست تحت فشار گذاشتن و کشش مکرر است . این گونه آسیب دیدگی ها عمدتآ در یک گروه قرار می گیرند و به اصطلاح به آن ها صدمه های ناشی از کشیدگی می گویند . آسیب هایی هم چون : شکستگی استخوان‌های اسکافوئید ، نیمه دررفتگی و شکستگی قسمت انتهایی استخوان زند زبرین از جمله آسیب هایی است که باید گچ گرفته شود و با مچ بند دست بی حرکت نگه داشته شود . شما باید بر حسب شدت آسیب ، حرکت‌های مجاز ، فعالیت‌های ضروری ، ساختار آسیب دیده نوع مچ بند خود را انتخاب کنید . مچ بند طبی بیشتر برای طول فرایند درمان استفاده می شود و کار آن ثابت نگه داشتن مچ در حالتی معین است . از هدف های استفاده از این محصول می توان به : کاهش فشار روی آسیب دیدگی ایجاد شده ، ثابت نگه داشتن مچ در طول فرایند درمان و کاهش درد و تسهیل فرایند التیام پس از جراحی اشاره کرد . موارد ضروری برای استفاده از مچ بند به شرح زیر است . ازین محصول ها برای : مراقبت از مچ دست پس از شکستگی یا پیچ خوردن ، درمان صدمه‌های کشیدگی ، درمان تونل سندرم کارپ ، نیمه دررفتگی ، آرتروز مچ دست استفاه می شود . مچ بند ها بر حسب کاربرد گوناگونی که دارد به انواع مختلفی از جمله : اسپلینت یا آتل ، آتل انگشت ، مچ بند و آتل انگشت شست ، RSI مچ بند ، مچ بند ورزشی و مچ بند ورزشی تقسیم می شود . شما می توانید بسته به نیاز خود وارد سایت تجهیز گستران ابوریحان شود و محصول خود را سفارش دهید .

بازدید : 178
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:15

رفع قوزشانه

اصولا کتف بند ها وسیله هایی کشی هستند که به شکل مناسب کتف می باشند و کارایی آن ها حمایت خارجی از کتف است . این وسیله ها به شما این امکان را می دهد که از خمیدگی پشت جلوگیری کرده و ستون فقرات را در وضعیت صحیح خود نگه دارید . امروزه عارضه هایی هم چون قوز کمر و صدمه در ناحیه کتف و سرشانه به دلیل کار زیاد در اکثر افراد جامعه رایج بوده به خصوص که بیشتر این افراد با اصول نشستن و ورزش صحیح هیچ آشنایی نداشته و یا کار های روزانه سختی را انجام می دهند . اگر در ناحیه کتف و سر شانه دچار صدمه شده اید و یا کتف و سر شانه شما در اثر کار درد می کند توصیه ما به شما استفاده از کتف بند های طبی است . این محصولات با جلو گیری از تحرک در ناحیه ی آسیب دیده به شما کمک می کند تا ستون فقرات در بخشی که آسیب دیده است صاف شده تا از درد بیشتر در آن ناحیه جلو گیری شود . پیش آمده است که در چند روز اول استفاده از کتف بند های طبی فرد احساس ناراحتی کند که این عمر چیزی طبیعی بوده و جای نگرانی نیست . ناگفته نماند که کتف بند های جدید به گونه ای طراحی شده اند که شما را قادر می سازد تا به راحتی بتوانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید . موارد استفاده از کتف بند ها تنها به بستن کتف و سر شانه ختم نمی شود بلکه از این محصولات برای جلو گیری از روی هم خوابیدن ریه ها ، زیبایی اندام در بانوان ، برای درمان خستگی پشت در افرادی که به طور مداوم با رایانه کار می کنند ، رانندگی می کنند و یا فعالیت های ورزشی انجام می دهند استفاده می شود .

بازدید : 173
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:13

رفع درد آرنج

از رایج ترین بیماری در بین تنیس بازان می توان به تنیس البو اشاره کرد . این بیماری درد ناک بیشتر بر اثر استفاده بیش از حد تاندون‌ های آرنج در پی حرکات مکرر مچ دست و بازو پدید می آید . بیماری تنیس البو بر خلاف نامی که دارد فقط برای ورزشکاران نیست و مردم عادی نیز از این بیماری رنج می برن . درد ناشی از این بیماری بیشتر در محل اتصال تاندون‌های عضلات ساعد به برجستگی استخوانی در خارج آرنج حس می شود و امکان سرایت درد به مچ ‌دست و ساعد نیز هست . از علائم این بیماری می توان به : درد بازو و حساسیت به لمس آرنج اشاره کرد . در چنین بیماری هایی استراحت ، ترک فعالیت های سنگین و انجام کارهایی که موجب تسریع بهبود می‌شوند مانند بستن آرنج بند بهترین راه برای درمان شناخته شده است . بعضی از مردم معتقد هستند که استفاده از درمان های خانگی نظیر یخ ، استراحت و یا مصرف داروهای مسکن بدون نسخه تاثیر مثبتی برای درمان این بیماری از خود نشان داده است . اما توصیه ما به شما این است که برای مصرف دارو های مسکن حتما به پزشک مراجعه شود . حرکات سنگین پر تکرار و هم چنین کشیدگی عضلات دست موجب موجب بیماری آرنج تنیس می شود . در این بیماری حرکات تکراری و ایجاد تنش بین بافت های دست ممکن است موجب پارگی خفیف تاندون‌ها شود . از عواملی که خطر ابتلا به این بیماری را سرعت می بخشد می توان به : سن ، شغل ، ورزش‌های خاص اشاره کرد . شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه مشاغلی خطر ابتلا به بیماری تنیس البو را شدت می بخشد این مشاغل شامل : لوله‌کشی ، نقاشی ، نجاری ، قصابی و آشپزی می باشد چرا که در این مشاغل حرکات مکرر بازو و مچ دست به شدت تکرار می شوند .

بازدید : 172
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:11

مخفی کردن چربی شکم

این محصولات سال های زیادی است که برای رفاه حال مصرف کنندگان ساخته شده است . دلیل شهرت شکم بند ها به مسائل پزشکی بر می گردد . این محصولات توانسته اند در ترمیم زخم محل جراحی تأثیرات شگفت انگیزی ایجاد کنند . از دیگر کاربرد های شکم بند ها می توان به شکم بند های لاغری اشاره کرد . که دلیل استفاده از این محصول نیز پیدا کردن شکل بهتری برای اندام و لاغر شدن به وسیله ی بستن آن در مدت زمان کوتاهی می باشد . کمر درد در هنگام بار داری از رایج ترین مشکلاتی است که مادر ها در هنگام بار داری با آن رو به رو هستن . این درد به گونه ای است که باعث آشفته شدن فرد در طول روز و یا شب هنگام خواب می شود . برای کاهش درد های این چنینی استفاده از وسایل کمکی و حمایتی مثل شکم بند بارداری با مشورت پزشک معالج می تواند کار ساز باشد . وجود دو تسمه فنری پلاستیکی در قسمت پشتی کمربند این امکان را به شما می دهد که فشار بر روی مهره های کمری کاهش یابد . نکته قابل ذکر این است که از این کمربند نباید در ماه آخر بار داری استفاده شود . عضلات شکم پس از جراحی هایی شامل : لیپوساکشن ، سزارین و زایمان دچار افتادگی می شوند . این شل شدن عضلات می تواند تا مدت ها باعث بد شکلی و در نتیجه اذیت و ازار شود . توصیه بیشتر پزشکان برای این پیش گیری از این موارد استفاده از شکم بند است . برای دیدن تاثیر این کمر بند ها لازم است که آنها را بیست و چهار ساعت در شبانه روز بر کمر خود بسته و این کار را تا هفته سوم ادامه دهید . هرچند به نظر کمی مشکل است ولی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر لازم است با پزشک خود همکاری کنید .

بازدید : 154
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:09

آسیب مچ پا

این محصول به گونه ای طراحی شده است که فشرده سازی و بی حركتی كنترل شده را برای مچ پای ضعيف ياآسيب ديده فراهم می کند هم چنین این محصول ها به كنترل ورم قوزک پا نیز کمک می کند . کار برد دیگر این محصول حفظ حرارت بدن به منظور افزايش گردش خون و كاهش درد است . شما می توانید در مواردی هم چون : بی ثباتی مچ پا ، پيچ خوردگی مكرر مچ پا ، التهاب تاندون آشيل و حمايت بعد از عمل جراحی مچ پا از قوزک بند پا استفاده کنید . طراحی منحصر به فرد این محصول ها در قسمت باز و در ناحيه انگشتان و هم چنین پاشنه پا این امکان را ایجاد کرده است تا شما بتوانید طيف گسترده از حرکات را انجام دهید . فنرهای انعطاف پذير در طرفين این محصول سبب تقويت مچ پا می شود . بندهای الاستيكی ضربدری برای ایجاد ثبات بيشتر برای مچ پا در این محصول طراحی شده اند . استفاده از نئوپرن در ساختار این محصول سبب حفظ گرما و كاهش درد مفصل مچ پا می شود . می توان گفت اصلی ترین دلیل استفاده از این محصول برای سبك و قابل استفاده در كفش بودن آن است . شما می توانید از محصول برای پای راست و چپ استفاده کنید . قوزک بند پا در دو رنگ طوسى و كرم در بازار موجود می باشد . بهترین راه برای شست و شوی قوزک بند ها شستشو با آب سرد و پرهیز از فشردن و چنگ زدن این محصول است . نکته مهمی که در این جا باید به آن اشاره کنیم این است که اگر این محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است به هیچ عنوان توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار نگیرد . مادر شرکت تجهیز گستران ابوریحان مفتخریم که توانسته ایم در امر فروش آنلاین این محصولات شما را یاری رسانیم .

بازدید : 171
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:07

کاهش درد آرتروز گردن

از این محصول ها دردرجه اول برای پشتیبانی و ثبات ستون فقرات در ناحیه گردن استفاده می‌شود . گردن بند طبی بیشتر برای پیشگیری از درد گردن ، اصلاح ناهنجاری‌های ستون فقرات گردنی ، مقابله با ضعف عضلات و همچنین پشتیبانی از گردن در دوره بهبودی استفاده می شود . از رایج ترین مشکلاتی که شما نیاز به بستن گردن بند طبی پیدا می کنید می توان به : آسیب دیدگی در هنگام مشارکت در ورزش ، تصادف وسایل نقلیه موتوری ، دوره نقاهت پس از عمل جراحی ، درد مزمن گردن و آسیب رگ به رگ شدگی و رادیکولوپاتی گردن اشاره کرد . طراحی این محصول به گونه ای است که به شما اجازه انجام حرکات ضروری برای فعالیت‌های روزمره را می‌دهند و همچنین حرکات سر و گردن را محدود کرده و در حین حرکت از ماهیچه‌ها پشتیبانی می‌کند . گردنبند های طبی نرم دارای فوم پلی اورتان متراکم بوده و همین طور قسمت خارجی آن‌ از مواد جاذب رطوبت ساخته شده است . برش این محصول ها به گونه ای بوده است که گردن و فک را به طور کامل می پوشاند . بسته شدن این محصولات به کمک تسمه ‌های چسبی در اطراف گردن انجام می گیرد . از دیگر قابلیت های این گردنبند ها می توان به قابل شستشو بودن و دارای قابلیت تنفس پوستی آن اشاره کرد که قابلیت تنفس پوستی از بروز خارش یا تحریک پوست جلو گیری می کند . مواد استفاده شده در این محصولات پلاستیک است که این ماده انعطاف خوبی دارد . این نوع از محصول ها در اندازه‌های مختلف تهیه می‌شوند تا مناسب گردن بیمار باشند . لایه های خارجی گردن بند ها سخت و مستحکم بوده و از یک تکیه گاه ترموپلاستیک محکم ساخته شده است و این در حالی است که لایه درونی آن را پد نرم تشکیل می دهند .



بازدید : 166
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:05

آسیب های زانو

آسیب دیدگی زانو یکی از اصلی ترین مشکلات در زمینه های ورزش و پزشکی ورزشی در سرتا سر جهان است . از رایج ترین آسیب های زانو می توان به رباط‌های صلیبی قدامی ، صلیبی میانی ، رباط جانبی داخلی زانو و یا پارگی بافت غضروفی اشاره کرد . استفاده از زانو بند طبی از جمله زانوبندهای پروفیلا کتیک راهکاری مناسب برای کاهش وقوع یا شدت آسیب‌ های وارد بر رباط‌ های زانو است . این محصولات به چهار نوع مختلف تولید و وارد بازار می شوند که این چهار نوع شامل : آستین‌های زانو ، زانوبندهای پروفیلاکتیک ، زانوبندهای عملکردی ، بریس‌های بعد از عمل جراحی یا بریس‌های توانبخشی می باشد . از رایج ترین نوع این زانو بند ها که توسط ورزشکاران در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد آستین‌های زانو بوده است . آستین ‌های زانو جزء زانو بند ها محسوب نمی شود و از خیلی جهات با این محصولات تفاوت دارند . این محصول ها بیشتر برای محافظت از زانو در برابر آسیب‌دیدگی‌های احتمالی در آینده و یا کاهش خطر مصدومیت طراحی شده اند . این محصول ها برای کسانی طراحی شده اند که روزانه تحت فشار کاری زیاد قرار می‌ گیرند و نحوه کار این محصول به شکلی است که باعث تأمین فشار مفیدی بر روی ناحیه زانو می‌شود که این فشار خود منجر به افزایش جریان خون و کاهش درد زانو هم در زمان فعالیت و هم بعد از پایان آن می‌ شود . فشرده‌ سازی همزمان با افزایش گردش خون به معنی بهبود سریع ‌تر یک مصدومیت می‌ باشد و هم چنین استفاده از . استفاده از آستین زانو سبب کاهش درد و ورم زانو هم در زمان انجام فعالیت ‌های سنگین و هم بعد از انجام این فعالیت‌ ها می شود . اما زانو بند ها ی طبی به منظور محافظت از زانویی که قبلاً دچار آسیب ‌دیدگی شده است و یا جلوگیری از تشدید آسیب ‌دیدگی‌ های قبلی طراحی شده است .



بازدید : 170
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 11:03

کاهش آسیب کمر درد

این محصول بیشتر برای بی حرکت نگه داشتن ستون فقرات در طول بهبودی ، ثابت نگه داشتن نواحی آسیب دیده و محدود کردن دامنه حرکت درد تولید می شود . این کمر بند ها از مواد مختلفی مانند نایلون ، کتان پلاستیکی ، ابر لاستیکی و پلاستیک قالب دار ساخته می‌شوند و کمر بند طبی را می توان در هر قسمتی از ستون فقرات شامل : گردن درد ، قفسه سینه ، کمر ، استخوان خارجی استفاده کرد که نام گذاری آن ها بر اساس ناحیه‌ای از ستون فقرات که مورد استفاده قرار می‌گیرند انتخاب می شوند . رایج ترین کربند های طبی شامل : بریس گردن ، بریس گردن-قفسه سینه ، بریس قفسه سینه- استخوان خاجی کمری ، بریس خاجی کمری می باشد . توصیه می شود که قبل از استفاده از این محصول در مواردی هم چون : مدت زمان و نحوه استفاده ، حین خوابیدن ، دوش گرفتن و در طول انجام فعالیت‌های مشخص از پزشک خود سوال فرمایید . این محصول ها انواع گونا گونی دارند که با توجه به بیماری مورد استفاده قرار می گیرد . کمردرد شکل‌های گونا گونی دارد که از درد حاد که ناگهانی رخ می دهد و در عرض شش هفته یا کمتر بهبود پیدا می‌کند گرفته تا کمردرد مزمن که برای مدتی بیش از سه ماه ادامه دارد . بیشترین درد به وجود آمده در ناحیه ی کمر آسیب دیدگی های ساده از گروه پیچ خوردگی بوده است که با گذشت زمان کاهش پیدا می کند . در مان کمر درد مزمن به روش درمانی پیچیده‌ تر بوده و بهتر است برای درمان آن از کمر بند های طبی استفاده کنید . برای محدود کردن حرکت ها در دوران کمر درد شما می توانید از دو نمونه کمر بند استفاده کنید . اول کمر بند های طبی سفت و دوم کمربند های طبی کشسان .

بازدید : 172
سه شنبه 19 اسفند 1399 زمان : 11:52

Traditional cuisine

What is cooking? This question may be asked by most people. An art or skill that is done by combining several foods together, hot or cold, is called cooking. There are many recipes for preparing different types of Iranian food that you should try and make mistakes according to your taste and temperament to reach the food with your desired taste. Some foods have different categories such as snacks, main meals and desserts. Some of these foods are seasonal, meaning that most of their ingredients are found in summer or winter. The best way to prepare a delicious meal with a different taste is fresh ingredients. These ingredients will give you an incredible and lasting taste. Iranians create different flavors due to the use of different spices in their food, which has many fans both in the country and abroad. Most Eco tourists or tourists travel to Iran to see the country's tourist attractions, and Isfahan has been selected as one of the most visited cities in Iran. Hoteliers or hostels or inns have competed to attract more customers. But eco-lodges or eco-lodges came up with a new idea, which included: Isfahan cuisine class

That these classes were very popular with travelers and completely for tourists. Was excited. Isfahan, with its ancient historical and cultural sites, also has delicious food that its residences or hostels have done to attract tourist’s Persian cooking class

بازدید : 208
سه شنبه 19 اسفند 1399 زمان : 11:51

How learn Persian cooking

What is cooking? This question may be asked by most people. An art or skill that is done by combining several foods together, hot or cold, is called cooking. There are many recipes for preparing different types of Iranian food that you should try and make mistakes according to your taste and temperament to reach the food with your desired taste. Some foods have different categories such as snacks, main meals and desserts. Some of these foods are seasonal, meaning that most of their ingredients are found in summer or winter. The best way to prepare a delicious meal with a different taste is fresh ingredients. These ingredients will give you an incredible and lasting taste. Iranians create different flavors due to the use of different spices in their food, which has many fans both in the country and abroad. Most Eco tourists or tourists travel to Iran to see the country's tourist attractions, and Isfahan has been selected as one of the most visited cities in Iran. Hoteliers or hostels or inns have competed to attract more customers. But eco-lodges or eco-lodges came up with a new idea, which included: Isfahan cuisine class

That these classes were very popular with travelers and completely for tourists. Was excited. Isfahan, with its ancient historical and cultural sites, also has delicious food that its residences or hostels have done to attract tourist’s Persian cooking class

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1317
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 38
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 2889
  • بازدید کلی : 2160985
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه